As Férias! - Reisverslag uit Porto, Portugal van Bart Welzenis - WaarBenJij.nu As Férias! - Reisverslag uit Porto, Portugal van Bart Welzenis - WaarBenJij.nu

As Férias!

Blijf op de hoogte en volg Bart

09 Juni 2013 | Portugal, Porto

Al een hele maand heb ik niets op dit blog geschreven, dus hier maar even een kort (korter dan normaal) berichtje. Het was dan ook een heel drukke periode met de afronding van het eerste semester aan de Universidade Fernando Pessoa. Het is voorbij! Het is vakantie!
De vakken heb ik goed afgesloten: 2x een 15 (7.5), 2x een 17 (8.5) en 1x een 18 (9). Dus dat is best mooi. (al is een 15 in Nederland waarschijnlijk eerder een 6 dan een 7.5). Ook heb ik het certificaat Portugees1 in de wacht gesleept. Al snap ik nog niet helemaal waarom: nog steeds veel problemen met de taal. Het gaat wel steeds beter.
De koffers zijn gepakt: morgen naar Milaan voor een aantal dagen. Volgende week Renate over de vloer, daarna gelijk door naar Nederland voor drie weken (mocht je nog op de planning willen, even contact opnemen!). In augustus naar London, Lissabon en komt Spiek een week hierheen om. Nou, ik kom deze vakantie wel door :)

Boas férias!

• 09 Juni 2013 - 21:14

Mams:

Ik word al moe als ik dit lees.
    En jij doet het gewoon maar even. Waar haal je de energie vandaan.
    Zelfde afspraak als vorige keer he bij het op vakantie gaan :D

• 10 Juni 2013 - 09:11

Opa En Oma:

Gefeliciteert met je behaalde resultaat.En nu maar even
    alles van je afzetten.En een hele fijne vakantie toegewenst.