Voorbereiden - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Bart Welzenis - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Bart Welzenis - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: B. van Welzenis

Blijf op de hoogte en volg Bart

22 Januari 2013 | Nederland, Leiden

Lieve allemaal,

Ook ik kan er niet aan ontkomen om m'n wilde Portugese verhalen via 'waarbenjij.nu' te delen. Ik heb een aantal mensen toegevoegd aan de mailinglist, maar mocht je er ook op willen (omdat ik je bijvoorbeeld per ongeluk ben vergeten, schaam schaam) gewoon even melden. Geldt trouwens ook als je er van af wil... Anyhow, ik zal jullie zo nu en dan eens van die maffe verhalen uit Portugal vertellen, al dan niet dronken van de grote hoeveelheden Port waar een mens nooit genoeg van op kan hebben (of gebruikt em caso een blauwtje...). Verhalen over mijn leven in de stad, maar ook bevindingen aan de Universidade Fernando Pessoa.

Deze week eerst nog een paar belangrijke dingen doen: afscheid nemen van m'n lieve vrienden en familie, maar ook van collega's en leerlingen, de R&S 100D leeghalen, uitschrijven bij de gemeente en nog een paar verzekeringsdingetjes en cargo checken. Wat ik niet meer hoef te doen is een kamer scoren, want dat ging verbazend snel! Op de foto's zag het er prima uit. Wat een waaghals ben ik toch ook. Dit is in ieder geval het adres:

617 Rua D. João IV
4000-303 Porto
Portugal

Vrijdag 1 februari ga ik om 10:00u door de douane, daarna zal snel een mooi verhaal verschijnen over de roemruchte eerste dagen in een stad waar niemand je kent. Ik zeg, tot dan!

Saudações caros,

  • 22 Januari 2013 - 15:53

    Floris:

    Toe maar, het schiet al op;-)
    Betekent het feit dat ik een mailtje kreeg dat je dit dagboek was gestart ook dat ik voortaan een mailtje krijg als je een update post? Lijkt me wel handig, aangezien ik anders vergeet om te kijken!

  • 22 Januari 2013 - 16:36

    Henk En Lydia:

    Hallo Bart, helaas kunnen wij niet op jou afscheid aanwezig zijn, Naomi heeft onze hulp hard nodig. Wij wensen jou veel succes in Porto, ben er zelf twee keer geweest en heb daar heel fijne herinderingen aan, denk en verwacht dat jij die na 2 jaar ook zult hebben.

    Heel veel succes met je studie.

    Groet,

    Henk en Lydia.

  • 22 Januari 2013 - 16:41

    Sebastiaan Rood:

    Spannend. Veel succes gewenst met de laatste dingetjes en je tocht.
    Ik zie uit naar je volgend verhaal!

    Groetjes, Sebas.

  • 26 Januari 2013 - 23:32

    Opa En Oma:

    wij wensen jou een behouden vlucht en veel sucses in porto

  • 27 Januari 2013 - 20:38

    Marcel En Nelleke:

    Veel succes in Porto!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 14545

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 30 Januari 2015

Porto

03 November 2014 - 07 Januari 2015

Argentinië, Chile, and Washington D.C.

Landen bezocht: